Arsen Avakov: man kann den Maidan aus den Köpfen der Millionen nicht entfernen!

Arsen Avakov: man kann den Maidan auf den Köpfen der Millionen nicht entfernen!

Am Nachmittag, als ich die Verwundeten unter der dem Parlament nach den Krankenhäuser schickte, dachte ich, dass der Tag der Grausamkeit und des Wahnsinnes zum Ende ginge. Aber dann kam es die Nacht, und es war die Hölle…

Man kann Zelte verbrennen, Dutzende Menschen töten und schlagen, aber man kann den Maidan aus den Köpfen der Millionen nicht entfernen!

This entry was posted in "Voice" auf Deutsch, Deutsch, Deutsch news, Languages, Maidan Diary, Pictures, Voices of Revolution and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.